پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ |۱۶ صفر ۱۴۴۶ | Aug 22, 2024
نشست هماهنگی مراسم جاماندگان اربعین حسینی مشهد

حوزه/ مراسم جاماندگان اربعین حسینی در مشهد مقدس همزمان با روز اربعین و در میدان ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، حجت الاسلام سلطانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی امروز پنجشنبه ۱ شهریور ماه در آخرین جلسه هماهنگی جهت اجرای مراسم جاماندگان اربعین و جلسه هفته بزرگداشت دولت و شهدای خدمت، اظهار کرد: مراسم جاماندگان اربعین حسینی ساعت ۸ صبح یکشنبه ۴ شهریور (روز اربعین) با قرائت زیارت اربعین در محل میدان ۱۵ خرداد آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: این مراسم سپس به صورت پیاده روی از میدان ۱۵ خرداد تا حرم مطهر رضوی برگزار می شود و در طول مسیر غرفه های متعدد فرهنگی بر پا می‌شود.

حجت الاسلام سلطانی گفت: در این مراسم قدم هایی که در مسیر عزت و آزادگی برداشته می شود به یاد بیش از ۴۰ هزار شهید مظلوم غزه است و دعا کنیم شر این رژیم کودک کش و جلاد از سر مسلمانان و جهان کم شود.

وی با گرامیداشت هفته دولت، یاد و خاطره شهید رئیسی را گرامی داشت و ادامه داد: ایشان یک رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی بود و برای خدمت به مردم شب و روز نمی شناخت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: شهید رئیسی همچون شهید رجایی می تواند نمونه و الگو برای سایر دولتمردان و مردم جامعه باشد، ساده زیستی، مردمی بودن و پرکار بودن ویژگی های بارز این شهیدان بود.

در ادامه، اعضای جلسه پیشنهاداتی جهت باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین و همچین مراسم هفته دولت ارائه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha